فرمانده دفاع مقدس : جشنواره «طا‌ها ستاره شمالی» بستری مناسب برای تولید آثار هنری فاخر دانشجویی

«سیده بتول حسینی» سرپرست دانشگاه فرهنگیان آمل و دبیر دومین جشنواره «طاها ستاره شمالی» با همراهی جمعی از دست اندرکاران این جشنواره با سردار «علیجان میرشکار» از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت دیدار و گفت‌وگو کردند.

داشت: این واقعه باعث شد تا امام راحل از آمل به عنوان تنها شهر در وصیتنامه خود ببرد و خروجی این چنین جشنواره‌ها باید تولید آثار فاخر دانشجویی در قالب کتاب، مقاله، سرود و… به نسل‌های آینده انتقال داده شود و ماندگار بماند.

سردار میرشکار گفت: این دوره از جشنواره طا‌ها ستاره شمالی با دانشجو و دانشجو معلم سر و کار داریم و برای اینکه پایه قوی داشته باشیم نیاز به پشتکار و پای کار آمدن دانشجو‌ها است و باید از تمام ظرفیت‌های شهری بهره گرفت تا از محتوای دریافتی خروجی خوبی داشته باشیم.

این فرمانده دفاع مقدس در پایان ضمن اعلام آمادگی همکاری همه جانبه جهت هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره خاطرنشان کرد: دومین جشنواره «طاها ستاره شمالی» به میزبانی آمل، شهیده «سیده طاهره هاشمی» را به جامعه بویژه نسل جوان معرفی خواهد کرد.

«سیده خدیجه موسوی» معاونت دانشگاه فرهنگیان و دبیر اجرایی جشنواره ضمن تبیین برنامه‌های دومین جشنواره طا‌ها ستاره شمالی با محوریت شهیده سیده طاهره هاشمی، اهداف و شیوه نامه جشنواره  را بیان کرد و اذعان داشت: جبران نقایص و ارتقاء سطح کیفی رویداد‌های فرهنگی و هنری در راستای اجرای جشنواره می‌تواند در توانمندسازی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان به عنوان مجریان طرح بسیار مفید باشد.

در این مراسم یاد و خاطره ۴۱ شهید حماسه ساز واقعه ۶ بهمن سال ۶۰ بویژه شهیده «سیده طاهره هاشمی» گرامی داشته شد.

 

دانشگاه فرهنگیان

  نظرات