ابوالقاسم هاشمی برادر شهید هاشمی: شهیده طاهره هاشمی پیش رو در امور بود

شهیده طاهره هاشمی پیش رو در امور بود

ابوالقاسم هاشمی برادر شهید هاشمی با بیان اینکه شهیده دختر ۱۴ ساله‌ای پیشرو در امور بود تصریح کرد : ایشان نسبت به خیلی دختران هم سن و سال خودش جلوتر بود واین شهیده بزرگوار نسبت به و محیط اطرافش حساس بود.

 

وی ادامه داد: در قبل از انقلاب اولین تظاهراتی که خانم‌ها در آمل شرکت داشتند عصمت هاشمی و شهید طاهره هاشمی در صف اول بودند.

برادر شهید هاشمی  مطرح کرد : این شهید  ۱۰ ویژگی خاص داشت که از جمله می‌توان هنر متعهد دینداری و شیعه بودن پیرو ولایت بودن اخلاق نیکو اهل گفتگو بودن انقلابی بودن و حامی مظلومان بودن یاد کرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اسم طاها مطرح کرد طاها اسم قرآنی است که شهیده طاهره هاشمی از ابتدای و نام خانوادگی خود برگزیده است.

برادر شهید طاهره هاشمی در پاسخ به خبرنگار هراز نیوز مبنی بر چرایی عدم آگاهی برخی از دانش آموزان این شهر درباره جزئیات حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن سال ۶۰ مطرح کرد: برای معرفی این حماسه به نسل‌های آینده تلاش بیشتری صورت گیرد امروز جوان‌ها با دقت مسئولان و فرزندانشان را به همان آرمان‌های که امام خمینی رحمت الله و مقام معظم رهبری به آن هستند تاکید کنیم خوی اشرافی‌گری و رفاه طلبی برخی از مسئولین نباید سردی و ناامیدی این انقلاب امانتی است که شهدای عزیز برای آن ایثار کردند آرمان‌های آن باید حفظ شود.

  نظرات